Sunday, June 04, 2006

Moederdag

Omdat ik al een lange tijd geen cadeautjes van vriendlief had gekregen, en ik liet doorschemeren dat moederdag wel een mooie gelegenheid was, kreeg ik zowaar op moederdag 3 tubetjes olieverf. Het grappige van deze olieverf was dat deze in water oplosbaar is. Ik zie je al denken, heee? olie in water oplosbaar? -Ja, de verf is in water oplosbaar en uit de tube komt een vochtige susbstantie wat toch echt olie is.

Afijn, deze tubetijger ging gelijk aan de slag met haar groen, geel en blauw. En - het was een groot succes! Een dag later werden er meerdere tubetjes in huis gehaald en ging ik gelijk aan de slag.

Nu, een paar weken na moederdag, beginnen mijn schilderwerken aardig vorm te krijgen. Zodra ik een projectje afgerond heb, zal ik het op de site plaatsen.

Veel plezier ermee. Ik hoop dat je het leuk vind.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hallo hallo eindelijk een plekje waar ik iets kan schrijven, want ik zag al gelijk een hoop mooi's
je textuur met klei geweldig prachtig, je zonsondergang vind ik ook onwijs en ja je spijker broeken boom ook echt heel mooi.
zo te zien, vind ik je werk echt heel fantasievol en mooi, maar nu zie ik hier weer schilderijen, en tja wat ziet mijn oog schaapjes, hahahaha ik heb ook wat met schaapjes, lief leuk geweldig...nu joost er is kan hij je vast nog wel wat tips geven, maar ik vind je stijl heel leuk .volgens mij heb je gewoon talent, ga zo door en ik kom zeker terug
groetjes jacqueline/alias penseeltje
ook groetjes voor joost

1:09 PM  

Post a Comment

<< Home