Monday, October 02, 2006

Rustige dienst


Afgelopen zondag moest ik werken. Ik had er ab-su-luut geen zin in. Toen ik tijdens de overdracht van mijn collega hoorde dat het het hele weekend rustig was geweest, had ik er het volste vertrouwen in dat mijn dienst ook rustig zou worden.
En ja hoor, het was lekker rustig, circa 10 patienten in 8 uur tijd. Hier zaten veel polsjes en vingertjes tussen (= 5 minuutjes werk).

En was doe je dan om te tijd te doden? Uiteraard keek ik iedere 5 minuten op mijn horloge, maar wat ik tussendoor ook nog geproduceerd heb, is naar mijn volste tevredenheid. Deze drie schetsen zijn naar aanleiding van 3 foto's die tijdens mijn vakantie in India gemaakt zijn.


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ik vind ze alledrie heel veel hebben, maar de kop vind ik het aller mooiste, pfffff je hebt je tijd dan ook heel nuttig en zinvol gebruikt, toppie ga zo door

5:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ziet er weer leuk uit, schatje! Meer, meer!

8:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mooie schetsen, maar 1 ding vroeg mij af...klopt de schaduw wel bij het meisje en de koe....of het gaat naar elkaartoe of van elkaar af....

Stilte

http://stilte.punt.nl

8:28 PM  

Post a Comment

<< Home