Wednesday, September 12, 2007

Colombiaanse sloffen

[klik op de image voor een grote afbeelding]

Tijdens de vakantie in Colombia ben ik een rol met mini-sloffen tegengekomen. De bedoeling was om hier een lange sliert van te maken, en dat aan de muur op te hangen. Zoals je kunt zien hebben de schoentjes een andere bestemming gekregen, namelijk op het canvas.

Het is mijn grootste schilderij tot nu toe, 88 x 44 cm. Acryl op canvas, inclusief lijst. Super leuk om te maken, binnen recordtijd af (1 dag).

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hallo tube, ik geniet van je kunst[ hahahaha]
ik hou van kruisjes, ik zie kruisjes, ik voel kruisjes, alleemaaaaaaaaaaalllllll kruisjes, lalalalalalala
of zitten er korreltjes zand in mijn oogjes, wauhhhhhhh
en lijsten maken yes hell of a job, beter zijkanten mee painten.
nog hartelijk gefeliciteerd met je geheime verjaardag
fijne dag ik ga snel eens slapen, en kom maar snel met de foto's, je maakt mij nieuwsgierig, die je stuurde kon ik ook niet zo goed zien.
doeggie

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

oh wat gaaf en wat een leuke sloffen, prachtig ik snap dat je hier van genoten hebt, het is dan ook geweldig
mijn pc doet het weer eindelijk..pffffffff
kom snel bij lezen en kijken maar vlieg nu mijn bedje in
goed weekend
knuf

2:20 PM  
Blogger penseel said...

alweer een blogje erbij, ik kan er alleen niks schrijven lukt niet
ennnne 23 graden mmmmmmmmmm
geef maar hier lekker

12:43 PM  
Blogger penseel said...

oh oh ook hier geen nieuws, ik moet verder speuren hahahaha
maar vlieg eerst maar eens het bedje in
tot later
knuf

2:24 PM  
Blogger penseel said...

ik zie geen poes waar is je poes nu gebleven¿¿¿¿¿¿¿

12:00 PM  

Post a Comment

<< Home