Sunday, June 04, 2006

Oranje gevaarte

Die twee werkjes op papier, allemaal wel leuk en aardig, maar verfen op een olieverfblok is toch handiger dan op 'gewoon' papier. Kortom: er moest dus een olieverfblok komen. Aangezien ik in het verleden ook met olieverf geknoeid heb, moest er ergens in huis een groot blok liggen. De vraag was alleen: Waar?. Na een paar vrij korte zoektochten in het huis, heb ik de knoop doorgehakt om een nieuwe te kopen. De tubetjes olieverf waren al sinds de verhuizing uit Nederland spoorloos verdwenen, dus ik had zo'n vermoeden dat het verfblok ook wel eens spoorloos kon zijn.

Afijn, nu met mijn nieuwe olieverfblok ben ik gelijk begonnen aan een nieuw projectje. Ben er zelf bijzonder tevreden over. See for your self... Ik vind het alleen wat jammer dat de kleuren op de foto niet zo uit komen. Het geel is veel geler, het oranje is helderder en de donkere vlakken zijn in het echt lang niet zo donker als op de foto.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home