Saturday, August 12, 2006

Boom

Eeeeeindelijk.
Als je half 12 dienst heb doe je nada nada niets aan het schildergebeuren. Met zulke diensten ga je uitkijken naar de week-ends. Aangezien ik al een tijdje aan het broeden was op een boom (ja-alweer...), ben ik na het monteren van een doek, gelijk aan de gang gegaan met mijn boom.

No comment over het resultaat. Het gele vlak is te geel en te egaal van kleur, tijd om de potjes met glaceringsmiddel uit te proberen. Morgen. Ik heb nog 1 dag week-end......

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hallo tubetijger, las dat je appeltaart heerlijk was...
wat ben je lekker in de weer, ik kan je wel zeggen dat ik er een aardig tijdje over gedaan heb om mooie bomen te maken, en kijk nu eens, deze is toch geweldig mooi, alleen weet niet of het door de foto komt, maar mag best wel ietsje meer kleur krijgen hebben
wat is hij lekker vol
gr weer van penseeltje

12:25 PM  

Post a Comment

<< Home