Sunday, June 04, 2006

Mislukte boot

Na mijn vorige (kunst-)werk kreeg ik de vraag of ik het soms leuk vond blokjes te verfen (met dank aan J.G.-deB. te H.). Ehhhh, ja eigenlijk. Diep diep diep in mijn hartje zat me dat niet lekker dus in mijn volgende tekening 'mocht' het niet uitpuilen van de blokjes. Na wat speurwerk op het net, had ik een leuke boot gevonden, half in het water, een paar mensen er omheen, en wat bergen op de achtergrond. Leuk ontwerp, maar nog voordat ik één verfdruppel op papier had, had ik al besloten die mensen bij de boot maar weg te laten. Mensen tekenen kan ik niet hoor.

Over het resultaat ben ik ab-so-luut niet te spreken, ik vraag me af waarom ik dit mislukte eigenlijk publiceer, dus de volgende keer ga ik weer lekker abstract kledderen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home