Saturday, August 19, 2006

Landschapjes

Vrijdagavond. Ik ben net thuis en.... ik heb 2 weken vrij! Al mijn diensten weggegeven die in de vakantie vielen (drie stuks toch nog). Dit moet gevierd worden met een -juist!- borrel. Hmmmm, lekker. Met penseel in de hand en Star Trek op tv -ik ben bijna door alle boxsets heen- verfen maar. Toen de borrel op was nog eentje. En nog eentje. De rest moet je zelf maar verzinnen, maar helemaal zuiver was ik niet meer. Toch nog even twee werkjes in elkaar gezet. Ben er dik tevreden over. Misschien moet ik vaker met een amaretto'tje schilderen.....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahaha, wel ze zeggen het, weet het niet uit eigen ervaring
maar ze zijn mooi geworden.
heerlijk zien ze eruit.
lekker twee weken vrij, en vast mooi weertje, wij zitten in de gietregen, grrrrr
mooie avond

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

vergeet ik te zeggen dat ik links die blauwe boom geweldig vind, lekker abstract

11:42 AM  

Post a Comment

<< Home