Saturday, August 19, 2006

Mislukking

Echt vre-se-lijk. Ik had een leuk plaatje in een boek gezien en dacht, dat maken we 'even' na, je weet wel, appeltje-eitje. Halverwege was ik er al diep ontevreden over, maar toch heb ik het afgemaakt in de hoop er nog iets van te kunnen maken.

Niet dus. Zag er niet uit. Toen heb ik de impasto gepakt en een mes, en heb ik er in andere kleuren overheen gekliederd. Nog steeds vreselijk, maar de impasto trekt het schilderij nog iets op in het daglicht. Helaas kan je dat niet zien op de foto.

Dus mensen, als je er helemaal weg van bent...... je mag em zo van me krijgen. 20 x 23 cm, olieverf impasto, het doek is gefabriceerd van een verschoten Leyenburg hesje. Afhaal of verzendkosten zelf betalen.

En nu maar hopen dat ik me er niet aan ga hechten.....
Zal je nog zien ook......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahaha, mag toch wel even lachen
wat is een verschoten leyenburg hesje??????en toch zie ik er wat in
vooral de rechtse boom

11:45 AM  
Blogger Palet danseres said...

In Nederland heb ik onder andere gewerkt in het Leyenburg ziekenhuis. Witte werk jasjes heb ik jaren bewaart. En nu zijn ze verschoten. Omdat ze gemaakt zijn van een lekkere stevige katoen, kunnen ze prima dienen als doek....

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home