Wednesday, June 14, 2006

Acryllic

Mijn eerste werkje in acryl. Ik had wat tubes aangeschaft omdat acryl een stuk goedkoper is dan olieverf. Zeker als je grote hoeveelheden moet gebruiken om het doek van zijn witte kleur te ontdoen. Gister heb ik een boek aangeschaft 'Acryl voor beginners', en leuke dingen dat erin staan.....! Ik heb gisteravond tot laat gelezen in het boek. Daarom 'moest' er vandaag een acryl werkje komen. Grote voordeel, maar tevens een nadeel van acryl is dat het snel droogt. Verf kan ik niet bewaren. Echt gaaf spul om mee te werken. Eigenlijk is het gewoon plastic.

Met de vogeltjes rechts van me die uit de vogelvoersuspender eten, en hindoestaande muziek op de achtergrond vermaak ik mij vandaag opperbest. Moet je eens downloaden, www.xstreamradio.nl . Meer dan 100 radiostations op de streaming audio op je computer. Gaaf hoor.